Dnes bych se chtěl zabývat, jestli je dobré psát články, na které budou chodit lidé z vyhledávačů, nebo psát pro pravidelné čtenáře.
Problém je v návštěvnosti. Všichni se jí snaží mít co nejvyšší, já osobně v tom však nevidím žádné terno, pokud na té stránce nemám umístěnou reklamu. Abyste mi rozuměli – na svých dvou předchozích blozích jsem návštěvnost naprosto neřešil, psal jsem tedy hlavně pro sebe.
Ale rozhodně potěší, pokud na Tři koule přijde několik desítek lidí, a každý z nich tu pár minut pobude. Ještě více však potěší, pokud se vrátí. Všichni se mnou nejspíš budete souhlasit, že to znamená, že se mu blog líbí, a nejspíš ho bude navštěvovat i nadále.
A tady se dostáváme k otázce v nadpisu: je lepší psát pro zbloudilé duše, které se možná uchytí, nebo se snažit psát kvalitní články, u kterých víte, že si ho přečte sice málo lidí, ale bude se jim líbit.
Nejlepší by tedy asi bylo, to nějak namixovat. Mít pár vyhledávacích trháků, a pak čtenáře navnadit na ostatní články. No jo, ale kdo ze stálých čtenářů by chtěl mít z Tří koulí polo-bulvární plátek? Asi nikdo.
Žádné komentáře:
Okomentovat