O Company of Heroes Online jsem psal již dříve. Jde o skvělou MMORTS hru, kterou si už nějaký ten rok užívali hráči v Číně a na listopad 2010 se dostala i mezi hráče z Evropy a US. Proběhlé 4 měsíce titul získával hráče po celém světě a vznikala mu i velká obliba. Ze začátku bylo vypouštěno velice mnoho opravných patchů, které velice často končili resetem všech charakterů ve hře. S postupem času se ale již tyto neduhy limitně blížily nule neboť chyb bylo ve hře stále méně a méně. Je proto docela zvláštní, že COHO oficiálně končí. A to i potom co si mohli hráči kupovat kódy na nákup nových zbraní a dalších itemů v oficiálních řetězcích Best Buy.
Fóra se začala horlivě plnit dotazy ne-li až útoky na vývojáře COHO, jak se mohou opovážit takovou skvělou jen tak zastavit. Samozřejmě ten konec je naprosto iracionální a nemá žádné rozumné opodstatnění – alespoň ne dokud se nad tím hlouběji nezamyslíte. Především COHO bylo od svého vypuštění do světa doposavaď oficiálně jen betaverzí. Hráči za “testing” hry neplatili a hráli čile zadarmo. Konec COHO tak nemusí být oficiálním koncem COHO jako spíše koncem COHO betaverze což je rozdíl. Argumentuje se však tím, že má Relic (to jest vývojáři tohoto titulu) představit úplně novou hru. Nová hra je ale jaksi tak nějak vycucaná z prstu – novou hru pravděpodobně nevydají, především proto, že v poslední době usilovně vyvíjeli datadisky a pilovali zmíněné COHO vydáváním nových patchů. Navíc by bylo naprosto nerozumné se zbavit tak silně vybudované infrastruktury a značky jakou COHO je a především, a to zejména, MMO vydělává konstantně zatímco tradiční tituly jaksi vydělávají za prvních pár měsíců. Zmíněná nová hra tak dle mě bude COHO se všemi datadisky a placené a to opět kompletně na internetu ve formě MMO hry. Že tomu všemu bude předcházet kompletní restart všech serverů (tedy výmazy všech hráčů i s nasbíranými Supply Points je docela jasné). Toť můj názor. Nebrečte – nové COHO bude ještě lepší a ještě masivnější. Nezmizí v propadlišti dějin.
Žádné komentáře:
Okomentovat