pátek 12. listopadu 2010

Qwiki - kratičká ukázka

5 komentářů:

  1. Tak tos mě překvapil. Nečekal jsem snad nic, z toho co mě překvapilo. Tzn. dobrá kvalita videa, dobrá mimika, docela dobrý projev, dobře vybrané téma, dobře sestřihané, dobrá délka videa...
    Máš dobrý předpoklady někam to s tímto vidcastem dotáhnout. Na to že jsi tak mladý, klobouk dolu. Už se těsím na další díl.

    OdpovědětVymazat
  2. No to teda - díky moc :). Jsem rád, když vidím jakoukoliv odezvu. Obzvlášť, když je kladná.

    V podobných věcech budu určitě pokračovat. Snad se kvalita bude jen a jen zvyšovat :D

    OdpovědětVymazat
  3. Des, bes, nemohl jsem to dokoukat. Projev psycho, preartikulovano, moc koktas. Ve tvem pseudo studiu si alespon ustel postel, kdo ma na ten bordel koukat :) A co si pohrat s mixem. Jak zacne ta krava do toho tveho projevu zvatlat stejne hlasite, to je hruza. Dal jsem to uz nevydrzel. Neber to osobne, ale pokud se tomu chces venovat, chce to vic nez dobrej fotak. Imho ten je na toto idealni, obraz peknej. To je bohuzel vse.

    PS: Ackoliv uznavam ze to neni hezky cteni, tak ti to nerikam proto abych te jen bezduse nastval ci urazil. Spis zkus na tom zapracovat, a pohrat si s textem, a nemluvit od podlahy, jak se jen rozhodnes a natocis. Takovych nekvalitnich videi jsou na netu tuny. Kdyz na sobe zapracujes, muze z toho byt neco pekneho, proc ne. Tohle je jen pro lidi co te znaji. Ja jako cizi s tvym projevem vydrzel cca 2:54 min. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jasně, v pohodě. Bez by člověk zblbnul :)

    Tohle není (snad) první ani poslední video, tudíž to tak rozhodně nenechám. Všechno, co jsi zmínil vím a vím, že to tak být prostě nemá. Tohle byl - spíše než plnohodnotný "díl" jen prvotní pokus. Byl jsem v tu chvíli línej něco psát, vymýšlet projev, tak jsem na to šel prostě z patra...

    Za kvalitou je vždycky tvrdá práce :) a toho jsem si vědom. Příště bude příprav určitě více, tohle bylo - co se do příprav apod. týče, plně amatérské :D

    OdpovědětVymazat
  5. Zase na druhou stranu zapominam kolik ti je. Tak ono to tak desny zase nebude :) Ja uz sem starej koren, a zapominam na tyrozdily, a jakej jsem byl ve Vasem veku. :)

    OdpovědětVymazat