čtvrtek 15. října 2009

Videopůjčovna ČT okrádá legální lidi

Čas od času chci být trochu legální, a to i na poli seriálů, nebo filmů. Proto jsem se před několika týdny rozhodl vyzkoušet Videopůjčovnu ČT, protože se mi to zdálo jako dobrý nápad.


 

Když už máte staženého klienta a jste zaregistrován, dojde na platbu. Já zvolil mobil. Po odeslání SMS se mi odečetlo 75 Kč. Ale po nahrání kreditu se přičetlo jen 45 Kč. Proč si ksakru účtují 20 Kč?


Teď už máme zaplaceno, a můžeme vesele stahovat. Naštěstí se nevyskytují žádná omezení, takže vám to poletí vaší maximální rychlostí. Po dejme tomu, deseti minutách, máme soubor doma. Zde přijde na řadu využití onoho kreditu, a to je zlicencování. V mém případě to bylo 19 Kč, což je strašně moc, na jeden díl seriálu.


Screenshot 2009-10-15_21-46-00


Zde se teprve objevuje největší podraz – daný soubor si můžete pustit pouze jednou! A jako malina na dortu je tak trochu nesmyslné pravidlo – video lze přehrát do určitého data od zlicencování. To jsem nepochopil ze všeho nejvíc. 


V jejich vlastním zájmu by mělo být blaho uživatelů, což by jim zaručilo větší návratnost. Ale proč by to měli dělat? Peníze už mají, tak je to nemusí zajímat.


Zakončím to jednoduše: takto jsem se koukl na dvě videa, zbytek jsem pak stáhl z Czshare. Přesně takové projekty jako Videopůjčovna ČT mne skoro nutí být nelegální.

Žádné komentáře:

Okomentovat