neděle 21. února 2010

Oprašování klasik: Medal of Honor: AA

oprasovaniklasik

 

V rukou třímáte samopal Thompson, na zádech vláčíte nejméně dvacet kilo bagáže, a přesto dokážete mezi nepřáteli kličkovat jako kamzík a ještě se přitom dloubat v nose. Medal of Honor: Allied Assault byl hned v několika ohledech přelomový titul. Tvůrcům konečně došlo, že hráči se chtějí bavit, ne být frustrováni. Vznikla tak neuvěřitelně atmosférická střílečka, kterou mohl okusit úplně každý. Navíc oslazená neutuchající filmovostí plus si k tomu připočtěte hratelnost, která vás jednoduše strhla.  

 

Od posledního dílu jsem si dal trochu pauzu, doufám, že mi to tu nikdo nevyčte. Myslím si, že dnešní díl se mi velmi povedl. Našel jsem jen minimum chyb, které by stály za řeč, tudíž se budu tímto stylem ubírat i nadále.

 

Pokud jste všechny zásobníky v Medalu vystříleli, rozhodně nezapomeňte zahlasovat v anketě, kde se rozhodne, jaká hra bude oprášena příště!

2 komentáře:

  1. Vůbec nechápu na co si tam z t lodě střílel ??? xD Mižu

    OdpovědětVymazat
  2. SONNyq: Medal of Honor: AA považuji za jednu z nejlepších her vůbec :o). I po osmi letech je skvěle hratelná a pořád se najde dost hráčů, kteří ji i teď s oblibou hrají po síti - včetně mě samozřejmě :o) :-D.

    OdpovědětVymazat