úterý 16. března 2010

mPod 3 – třetí mírně depresivní podcast

Od druhého dílu nás dělí už zase několik měsíců, tudíž jsem si řekl, že nový mPod na sebe nemá dlouho čekat. S dobrými účely jsem nahnal Humra do mého “nahrávacího studia” (rozuměj ten bordel, který názývám mým pokojem). Nakonec z toho přeci jen vzešel nový díl tradičního podcastu, ale museli jsme se hodně přemáhat.


Rozpovídal jsem se o nové doméně, o několika hrách/filmech a závěr jsem završil krátkým povídáním o kacířské ochraně Ubisoftu. Humr toho moc nenamluví, ale zkazit zhruba 10 uvedení umí skvěle. No což, nový podcast je takový, jaký je. Na konci najdete pár vteřin “bonusů”, natočili jsme jich trochu víc, ale kdo se má v několika ukrutně dlouhých souborech plků hrabat…

9 komentářů:

  1. :D Abych shrnul nahrávání - jedním slovem "LOL". Někteří z vás si možná říkají, proč "mírně depresivní". Pravda je taková, že jsem byl nehorázně deprimovanej Minerovým bordelem a stylem mluvy. Trvalo mi minimálně pět minut, než jsem se rozmluvil o počítači, až takovou jsem měl depresi :D

    K mému smíchu na začátku - Miner to uvedl a začal "Dneska se budeme bavit o...kde mam ten papírek, kurva?!"

    Ještě ke kažení úvodů - vždy to bylo tak, že jsem něco vytkl, popřípadě pozdravil diváky dřív, než mne uvedl. Asi takto "Dneska se budeme bavit o nové doméně třikoule.net..." po tomto mě chtěl Miner uvést, ale na nic jsem nečekal a energicky pozdravil "Čau!" :-)

    OdpovědětVymazat
  2. SONNyq: Skvělá práce :o) Střih a výběr hudby taky zaslouží pochválit... jinak Humre, jak Swat 4 blbost? To si ještě vyřídíme ;o). Jedna z nejlepších her :o). Zrovna nedávno jsem ji opět nainstaloval a konečně vyzkoušel i po netu, takže někdy můžeme dám, Minere - zajímavá je klasická kooperace :o). PS: Co je to pls za skladbu?

    OdpovědětVymazat
  3. Sonnyq: jsem zblblej internetama, je to na mě moc taktický :D Uznávám, že kdybychom cvičili, tak ta hra bude plynulejší a akčnější, ale když jsem v tom naprostej noob, moc mě to nebaví. Vzdalo se nám asi deset lidí v jedný místnosti a já 3 a Minera omylem zastřelil, když jsem jednoho chtěl spoutat...

    Ta hudba je něco od Gorilazz, Miner to pouštěl vždy, když to uvedl, takže jsme si ten začátek poslechli asi dvacetkrát :-)

    OdpovědětVymazat
  4. SONNyq: Říkáš, že máš speciálně upravený pouta, který střílí jo :-D :-D :-D. No hele, příště můžeš bejt rukojmí a my tě budem chránit, žádná námaha a nikdo tě nemůže zabít, teroristi tě můžou maximálně zajmout :-D. Díky, po té písničce mrknu :o).

    OdpovědětVymazat
  5. Obě dvě skladby jsou od Gorillaz z nejnovějšího alba Plastic Beach. Jinak Swat 4 bychom někdy dát mohli ;)

    OdpovědětVymazat
  6. - ne rozlišení 22", ale uhlopříčka 22" ;)

    - magnet linky jsou legální pro provozovatele, ne pro uživatele pokud vím

    - SWAT4 perfektní taktická hra, navíc dnes už nenáročná, pro ty co bezhlavě střílí a čekají že v úkrytu se jim dobije zdraví ale skutečně není.

    Jinak jen tak dál kluci a doufám, že se časem dočkáme taky videocastu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Kostbone: sakra, já věděl, proč nemám mluvit :-D Na ten projev jsem se psychicky sbíral asi pět minut, važte si toho :-D

    Videocast - no, kdyby byla dobrá webka, proč to nezkusit. Nemám ale zrovna zájem, aby každej viděl, jak jsem krásnej ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Sonnyq: :D to ne, chtěl jsem ho spoutat poutama, ale omylem jsem je postřílel zbraní :D Zapomněl jsem zmáčknout "H"...

    OdpovědětVymazat
  9. Ten začátek jak se Lukáš tlemí to je fakt prdel! :D

    OdpovědětVymazat