středa 15. září 2010

Linkin Park: Thousand Suns – dojmy

Už i ten covert art, jenž se skví na novém album, dává tušit, že je tu něco jiného. Vskutku. Linkin Park přichází s něčím novým. Svěžím natolik, že jsem si k tomu našel cestu i já. Já – naprostý LP analfabet, který zná tak nanejvýš provařené Numb.

Vezmeme to bodově, ať vás přespříliš neunavím. Takže – co se mi na novém albu s tisíci slunci líbilo?

Líbilo se

  • netváří se to jako Linkin Park
  • kytary se dostaly do popředí
  • písně jsou dynamické, často se střídají melodie – ani chvíli se nenudíte
  • do některých songů se dostáváte déle, ale když si je konečně pořádně “oposloucháte”, stojí to za to
  • album jako celek působí velmi dobře
  • osobně se mi nejvíce líbily ony pomalejší, klidnější tracky

OK, to bychom měli. Takže – jak je to se zápory?

nelíbilo se

  • rapové pasáže (rap nemusím, ale je to asi jen můj morální problém…)
  • do pravého jádra Thousands Suns jsem se dostával poněkud déle

Nový Linkin Park jsou jiní. Nemusí zaujmout na první poslech. Ale stačí třetí čtvrtý, a už je máte v krvi. Některé songy mi sice přespřiliš nesedly, ale postupem času jsem se do nich dostal. Chce to čas.

1 komentář:

  1. Kytary právě že v popředí moc nejsou, ale jinak s tebou naprosto souhlasím:-)

    OdpovědětVymazat