neděle 15. listopadu 2009

Hrej.cz – prázdný aktivační email

Server Hrej.cz se v současné době otřásá pod náporem kritiky. Každý kdo může, si do něj prostě rýpne (ani my jsme neodolali v nedávném článku). A tak se stalo, že tento web (dá-li se to tak ještě nazývat) zastává roli otloukánka, který je odevšad popichován. Na druhou stranu si za to lidi z Levelu mohou sami, proč proboha nasazují novou podobu webu, když ještě není všechno hotové a dodělané?

 

Ačkoliv tenhle článek může vypadat jako píchání do vosího hnízda, spíše by to mělo vyznět jako dloubání do tlejícího masa. Co je na Hrej.cz opravdu fatální, je registrace, která stojí jednoduše za vyližprdel, teda nestála by, pokud by fungovala. V registračním formuláři vyplníte email a heslo, načež vám má přijít aktivační mail. Ten sice příjde, ale je úplně prázdný! Níže přikladám několik fotek, aby mi věřil i něvěřící Tomáš.

 

mail_01 

Aktivační mail jsem si nechával posílat víckrát, avšak stejný výsledek – nic

 

mail_02 

Chtěl jsem napsat do Hrej, nicméně v kontaktech nemají osobu, na kterou se mám obracet při technických potížích. Postnul jsem mail Petrovi Poláčkovi, ten mi ale neodpověděl.

Žádné komentáře:

Okomentovat