sobota 19. prosince 2009

mpod - podcast od autorů blogu Tři koule

mPod je duševní nástupce starého podcastu, který jsem nahravál ještě pro můj starý osobní blog. Poněvadž jsem plně přesedlal na Tři koule, rozhodl jsem se, že by nebylo od věci tento podcast ponechat a dodat mu zcela jiný háv.

První mPod, jež spadá pod Tři koule je včetně hosta -Lukáše Trefného alias Humra, který taktéž píše pro Tři koule. V podcastu samotném jsme se zaměřili na takřka uplynulý rok 2009.

Pokud by někoho zaujala hudba, hrající v tomto díle mPodu:

úvodní znělka - The Prodigy - Breathe
koncová znělka - The Doors - The End







Omlouváme se za potíže se stahováním a děkujeme Chrizofilaxovi za upozornění

6 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Jen bych doplnil pár mých chyb. Když jsme mluvili o Zombie Driveru, nechtěl jsem říct "doporučil", špatně jsem se vyjádřil. Myslel jsem tím že to vypadá docela dobře a zábavně, rozhodně to zkusím až si koupím novou grafickou kartu.

    Ke konci úplně jsem se brutálně přeřekl, chtěl jsem říct "nezkritizujete", ale bylo už zbytečné se opravovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Nahodil jsem to jako přímý odkaz na Skydrive, teďka by to mělo fungovat. Díky za upozornění ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Bezva. Moc jsem se zasmál a doufám, že v tom budete pokračovat. Jen by to příště chtělo trochu větší přípravu.

    OdpovědětVymazat
  5. Pokusíme se na tom příště víc zamakat, otázka však je kdy bude to příště - chtělo by to několik důležitých událostí, jako je například IGF.

    OdpovědětVymazat