čtvrtek 1. dubna 2010

Horečka dubnové noci

k můžete vidět, zase jsem trochu pozměnil look. Vlastně bych ten starý neměnil, ale byly problémy s formátováním textu, odstavce se blbě dělaly atd. Někdo by řekl, že je to maličkost, ale mě takové maličkosti nesmírně vytáčejí. Tudíž jsem nasadil tento vzhled alá Wordpress. Je poměrně laciné si hrát na něco, co nemáte, ale já jsem konečně jakž takž spokojen.

Krom nového měsíce tu máme taky Apríl. Dneska se na netu nedá věřit zkrátka ničemu. Větší magazíny si tropí šoufky ze čtenářů, které by mohly mezi sebou soutěžit v trapnosti. Avšak snaha se cení, osobně potěšil textový mód na Youtube (zkuste spustit video a v nastavení kliknout na TextP = funguje jen u několika videí) a SonnyQova recenze na Hovnocuc Simulátor 2010, jen těžko říct, jestli to je apríl, či není :-D.

Na závěr ještě přikládám dnešní diskusi z FB. Někdy je vážně hezké mít magory v přátelích :-D.

1 komentář:

  1. Brrr já osobně apríl moc rád nemám. Jsem moc důvěřivá osoba a snadno se nechám nachytat.

    OdpovědětVymazat