neděle 6. září 2009

T220 ~ za málo peněz, hodně muziky

Rozhodně to není tak dávno, kdy jsem si dojel pro nový monitor: Samsung SyncMaster T220 – SyncMaster je v lize Samsungů řadou dost známou a s velkou historií. Mezi SyncMastery lez najít i postarší CRT monitory. Na novém LCDčku mi ale docela vyrazila dech cena – tedy v tom dobrém slova smyslu. Kompletní monitor i s nohou, kabely, krytem, barvou, logem, krabicí a vypínačem stál rovných 5 000 Kč. Což lze za 22” při rozlišení vcelku vhodných a použitelných 1650x1080 bodů považovat za cenu naprosto ideální. Celý monitor je širokoúhlý při rozměru stran 16:10.

 
Nemusím snad zmiňovat, že hraní na takovém monitoru je prožitek, který si budete dopřávat velice rádi. Half Life 2 Deathmatch, ArmA 2 či Battlefield Heroes – všechny tyto hry vypadají naprosto skvěle. Samozřejmě na takový provoz potřebujete i vhodnou grafickou kartu – osobně hraji při maximálním rozlišení, 16ti násobného anti-aliasingu a všechno je dotaženo na max. Prožitek je naprosto dokonalý a to jsem ještě nezmiňoval, jak na tom vypadají takové Star Wars v HD – inu jak jinak než úžasně. Celý monitor je černý a skvěle tak zapadá do mého pokoje k další elektronice. Když ke mě tedy vejdete, bude to vypadat nějak takto.

 

DSCN2711 

Prostě paráda – nový monitor splnil všechny mé vysoké požadavky a nabídl mi  komfort, který jsem vyžadoval. Jedním, nepříliš vybíravým slovem tedy jasně: Bomba!

Žádné komentáře:

Okomentovat