pondělí 26. července 2010

Kterak jsem vymazal Vogla z Twitteru.

Neplánoval jsem, že o "hvězdách českého internetu" ještě něco napíšu. Nicméně stalo se. Tentokrát na téma zrušení Twitter účtu Patrika Vogla, v němž jsem si odbyl svou malou roličku.

Náš příběh začíná kde jinde než na Twitteru. V pátek 23. července retweetuje uživatel Freezycz následující tweet:

RT @knihovnik Eheh, @PatrikVogl,nejlepčejší 90,- Kč kopyvrajtr v Plzni a přilehlých rybnících,propadl z češtiny (na učilišti) #fail // ROFL

Nic by se nestalo, kdyby nezareagoval sám nejpovolanější. Ten, na něhož to bylo celé namířené – sám Vogl. Samozřejmě, si to nenechal líbit, a tak splodil následující:

@freezycz Kde jste na to přišli, děti? :) Chcete vidět maturitu? ;)

Když takhle nabízel dokument o své jedinečnosti a genialitě, byla by škoda toho nevyužít. Teprve teď se do toho angažuji já. V sobotu 24. července vypouštím do vod Twitteru následující:

Kdo chce vidět maturitu @PatrikVogl, nechť retweetne

Netušil jsem, kolik lidí to skutečně retweetne. Můj tweet se šířil lavinovým tempem, lidé ho retweetovali mezi sebou dál a dál. Až se dostal k samotnému Voglovi. Ten nejspíše zjistil, že nemá co ukázat, a tak - prskaje po displeji svého Macbooku/HTC, mi začal nadávat. Z vyvoněného a vysekaného Patrika se najednou stalo ubulené děcko.

@stochl Přijeď do Prahy, velice rád ukáži :) Asi se ale budeš bát, jsem svalnatý frajer, ty hnusný a hloupý "hovno" :)

Na jeho zprávičku, v níž si hraje na chameleóna, jsem nemohl reagovat jinak, než následujícím tweetem:

@PatrikVogl nevěděl jsem, že už si tykáme. Být to bez té druhé věty, nemyslel bych si o vás nic špatného. Ale bohužel.


A pak se to stalo – Páťa zaúpěl, zachrochtal a zrušil svůj Twitter. Asi se skutečně zhrozil toho, že tolik lidí žadoní po jeho maturitě, kterou nemá. Chudák.

K ukončení tohoto článku bych si vypůjčil tweet Daniely Chobolové, která celou "kauzu" trefně vystihla.

Co má společného Patrik Vogl s Jiřím Paroubkem? Nechtějí ukázat maturitní vysvědčení.

Páťův Twitter – R.I.P.

10 komentářů:

  1. Hehe, pěkné :-) Doufám, že další na řadě budou ostatní "celebrity" CZ/SK Internetu. Doporučuju squadru exotů Hulán/Banán/Lahola/JOE , bohužel poslední dva jmenovaní nemají twitter :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi frajer, Miner - svět je teď hezčí místo k žití. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Absolvent ZŠ P. Vogl se zbavil posledního místa, kde se lidi mohli svobodně vyjádřit o jeho svalnaté inteligenci. Od této chvíle existuje jen na svém FB profilečku a dětisnky moderovaném blogísku. Sbohem frajere :)

    OdpovědětVymazat
  4. Heh, netušil jsem, že by můj tweet (knihovnik) mohl způsobit konec Páťova twitteru. Nevím jestli je to dobře, protože občas byla sranda ty jeho dementní vejšplechty číst.

    OdpovědětVymazat
  5. No tos to teda vyvedl. Přišel jsem o denní dávku zábavy. Čekám omluvu! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Konečně!!! A svět je hned o trochu hezčí... ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tos posral! Tak ty si ta nemytá socka co mě odřízla od veselých výkřiků! Přidávám se k Lelkounovi a čekám omluvu!

    OdpovědětVymazat
  8. Vogl byl jeden z důvodů, proč nemám Twitter :D Díky za otevření nových možností.

    OdpovědětVymazat
  9. pripojuji se a zadam okamzity navrat kasparka i s rolnickami!!! vy zrudy!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Když už si Patrik Vogl založil nový účet http://twitter.com/ipatrik tak mu kluci turecký hacknuli :-D

    OdpovědětVymazat