neděle 10. ledna 2010

Oprašování klasik: Freedom Fighters

Původně měl dnes vyjít nový mPod, ten se však nedostaví, jelikož jsme ho prostě nenatočili. Omlouváme se všem fandům a náhodným kolemjdoucím, kterým se náš podcast líbil, ale budou muset ještě chvíli vydržet. Možná během příštího týdne bychom to mohli sfouknout.

 

Špetka taktiky, mrazivá atmosféra a skvělá hudba Jesper Kyda. Freedom Fighters je zapadlá hvězda, na kterou si dnes málokdo vzpomene. Ale alespoň já si vzpomněl a natočil jsem pro vás krátký úvod do téhle bezesporu kvalitní hry.

 

Sice nejsem nejlepší řečník, ale doufám, že mé výsledné video se alespoň trochu povedlo :-). Především vám tím kompenzujeme absenci mPodu, tak si to užijte!

 

5 komentářů:

  1. Super nápad a solidní provedení. Už se těším na další díly. Trochu mi to připomíná nejlepší herní zážitky ze Score live :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, jsem rád, že se líbí :-). Určitě v tom hodlám pokračovat, sice ještě nevím jak často a raději to nebudu slibovat, jinak bych si ušil sám na sebe bič :-D.

    OdpovědětVymazat
  3. Líbilo se mi to! Moc. Jen dvě věci:

    1) Chtělo by to nějakou znělku
    2) Chtělo by to lepší mikrofon

    Ale jinak bomba. Úplně si strčil do kapsy ty amatéry ze SmartMania. Těm je přes 20 a klepou se jim hlásky jak když poprvý šáhly ženský na kozu.

    OdpovědětVymazat
  4. Přesto by to chtělo trochu osvěžit. Určitě se neboj dát do hlasu víc barvy a hlavně naplno projevovat emoce :-)Pro inspiraci doporučuji video recenze na Tiscali

    OdpovědětVymazat
  5. SONNyq: Hehe, Freedom Fighters :o) Zajímavej kousek, ale bohužel, i když jsem ji moc chtěl, nakonec mě příliš nechytla :o).

    OdpovědětVymazat