pátek 1. ledna 2010

Silvestr mne nechává chladným

Ale přeci jen se neubráním nějakému tomu ohledu do loňského roku, vlastně jsem to shrnul už v mpodu, takže se budu opakovat. Jestli je nějaký náš čtenář hluchoněmý, vězte, že myslíme i na něj. Takže se podívejte na to videjko, které jsem narychlo spatlal ve Windows Live Movie Makeru.

Silvestr nijak bujaře neslavím. Dávám přednost pohodlí domova a nepokládám to za nijak extra výjmečný den. Jedno číslíčko poskočí a milióny lidí se mohou zbláznit. My nejsme takoví, máme svojí hlavu a nejdeme s davem. Asi proto jsou Tři koule tak jedinečný blog s trochu jinou koncepcí. A co bychom chtěli dokázat v následujícím roce?

  • Dosáhnout návštěvy 100 a více návštěvníků denně
  • Přesedlat na vlastní píseček (hosting a doménu)
  • Používat Wordpress
  • Pravidelně natáčet mpod
  • Být šťastní a slavní

To by bylo všechno, co jsem chtěl říci. Oslavte si Silvestra a Nový rok po svém, je to vaše rozhodnutí, protože máte svojí hlavu. Nebo ne?

5 komentářů:

  1. Osobně si spíš myslím, že nejlepším filmem roku 2009 je Avatar. :) Škoda že jsi na něm nebyl...

    OdpovědětVymazat
  2. Kecy, však na to půjdu. Možná hned zítra.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky přeji vše nejlepší do nového roku a bezbolestný přechod na nový redakční systém :-). Pokud v psaní článku vytrváte, tak tu 100 za den určitě překonáte.

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud Writer nemá problém s Wordpressem, nemám s ním problém ani já :-) Psát v prohlížeči jsem si už odvykl, takže to ani nechci měnit.

    OdpovědětVymazat
  5. A já myslel že tam dáte pod NEJLEPŠÍ FILM AVATAR.Ale musím říct Star Trek mám doma na hárdisku,kterej jsem samozdřejmě viděl...musím říctz docela super...davám tomu 87%.

    OdpovědětVymazat